Zpět na seznam kurzů

Řízení změn

btnEfektivní řízení změn v organizaci vyžaduje nejen správně a vhodně stanovený záměr a dobře připravit struktury pro jeho implementaci, ale také dostatečně zohlednit lidský faktor a nastavit firemní kulturu (tj. i aspekty jako symboly, příběhy, rutiny, kontrolní systémy, struktury pravomocí či organizační struktury) potřebné k "posunu paradigmatu",tj. změny toho, co je pokládáno za samozřejmé a zažité a co přitom chceme změnit.

Osnova

  • Proč snahy o změnu selžou?
  • 8 kroků procesu změny
    • 1. Nastolení smyslu pro naléhavost
    • 2. Vytvoření vůdčí koalice
    • 3. Vytvoření vize a strategie
    • 4. Komunikace vize
    • 5. Pověření zaměstnanců
    • 6. Vytvoření krátkodobých vítězství
    • 7. Konsolidace výsledků
    • 8. Fixace změn
  • Culture web

culture web

2007 - 2024 © small logo Ing. Vladimír Volko - poradenství pro zvyšování výkonnosti podniku